A szakemberek írnak. Sokat-keveset és várják a Like-olók hadait és, hogy a Commentekre kelljen napjában sokszor válaszolni.
Szerencsére ezt megkutatták nekünk és az eredményeket belefargaták egy szép Infografikába.
3000 vezető Linkedin Long Form Post-ot elemzett OkDork és Search Wilderness, melynek alapján készült ez a kiváló Infógrafika.
És a 10 pontot magyarul is közzé teszem:
- 40-49 karakteres címzés
- 8 kép a tartalomba
- NE használj videót és egyéb digitális médiát (több videó, kevesebb kattintás)
- <h1>, <h2>, <h3> használata
- 1900-2000 szó, ez szerintem borzasztóan sok (ha jó a tartalom, akkor végig is olvassák ám)
- Se hús, se hal? Ezt értékelik a Linkedinen. Mondj NEM-et a véleményre!
- Írj olyan egyszerűen, hogy egy 5-es is megértsen.
- A Like-ok nagyon megdobják a nézettséget / látottságot
- A 3000 tartalom vizsgálata után azt vették észre, hogy csütörtök a blog nap; azaz a blog post megosztásra való nap, ebből következik, hogy elég hetente egy postot közzétenni
- A kérdés nem segít. Azaz nem vonz be több olvasót.
Kép: http://topdogsocialmedia.com/
______________________________________________________________________
BIO:
Bánki Tamás független Linkedin Szakértő 2007 óta tagja a világ legnagyobb szakmai / üzleti közösségi oldalának. 2011 óta segíti a hazai üzleti közösséget a Linkedin hatékony használatában, mára több, mint 1700 üzletembernek, szakembernek segített Magyarországon és több más országban.
Ha kérdése van a Linkedinnel kapcsolatban, itt teheti fel: tamas@drlinkedin.hu
Tamás a Linkedinen itt érhető el: linkd.in/TamasBanki
Skype elérhetősége: DrLinkedin
Telefonszáma pedig +36 70 932 8054
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.