Szakértői nézőpontod
A Linkedin mesterséges intelligenciát (MI = AI) alkalmaz a tartalom generálására olyan témákban, mint az értékesítés, marketing és közösségi média. Hozzáadhatod a saját Szakértői nézőpontodat az így létrejött cikkekhez, válaszolva egy felhívásra és megosztva gondolataidat és szakértelmedet.
Top Voice
Minél többet járulsz hozzá, annál valószínűbb, hogy egyszer csak megszerzed a "Top Voice" jelvényt, ami a Linkedin felhasználói számára jelzi, hogy mély ismeretekkel rendelkezel a témában. (Vagy jól használod a ChatGPT-t)
Előny, hogy láthatod, kiket érdekelnek a hozzájárulásaid. A Linkedin révén könnyen kapcsolatba is léphetsz velük.
S lehetnek ők új ügyfelek is, akár.
SSI
Fordíts rendszeresen egy kis időt arra, hogy hozzájárulj ezekhez a cikkekhez, és gyorsan növekedni fog a tekintélyed és láthatóságod. És még az SSI-od is növekedhet.
Az SSI az a Social Selling Index, ami (m)ér is, meg nem is. Nem érdemes erre fókuszálni, hanem tennünk kell a dolgunk, s ha ez a szám nő, akkor a Linkedin jobban szeret, ha csökken, akkor többet kell dolgozni rajta.
#LinkedinByTamas
#LinkedinTips
#Linkedin
#SSI
#AI



Az ügyfélszerzés legjobb közösségi média eszköze a Linkedin. Ez a B2B piacon egyértelmű tény.
2014. október 21-én jelentette meg a Linkedin azt az infografikát, amit a 100 legkeresettebb munkahely kutatásuk alapján adtak közre. Idén, harmadik alkalommal végezték el ezt a mérést 35 milliárd Linkedin felhasználó és Linkedin Company page (Céges oldal) interakciója alapján.
A szakemberek írnak. Sokat-keveset és várják a Like-olók hadait és, hogy a Commentekre kelljen napjában sokszor válaszolni.
Miért? Mert azt gondolják, amit ma egy 40-es úr mondott, hogy a fiatalok az internet miatt korábban érnek és jobb kérdéseket tudnak feltenni és tudatosabban tervezik a saját karrierjüket.


Ahogy a 